پرینورافی

آیا می دانید عمل پرینورافی، کمک زیادی در جهت زیبا سازی واژن می کند؟

با مطالعه ی این مقاله با نحوه و تاثیرات مطلوب این عمل آشنا شوید.

خدمات در این مرکز زیر نظر بهترین پزشکان انجام می شود خوشبختانه یکی از تنها مرکز جراحی محسوب می شود که مجهز به آزمایشگاه است و به خوبی می توان آزمایشگاه لازم و انجام عملیات خونرسانی را انجام داد. جهت تماس با این مرکز می توانید با شماره 02188209101 تماس حاصل فرمایید .

تنگ کردن واژن

باز بودن دهانه ی واژن سبب عفونت های مکرر در واژن و رحم افراد می شود.

پرینورافی یکی از تکنیک های نوین و کاربردی برای جراحی زیبایی واژن است، که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

با انجام این عمل پرینورافی که عملی قطعی و برگشت ناپذیر محسوب می گردد، تمام مشکلات و علایم مربوط به باز بودن دهانه ی واژن رفع می شود.

پرینورافی

عمل پرینورافی یک تکنیک ترمیمی محسوب می شود که هدف آن، کاهش سایز ورودی واژن است.

همچنین این عمل سبب جوان سازی و سفت شدن عضلات واژن می شود.

این عمل طبق متدهای نوین و تکنیک های حرفه ای، زیر نظر پزشکان مجرب و متخصص در کلینیک آلفا، مرکز جراحی خوب در تهران،  صورت می پذیرد.

علت های موثر در انجام عمل پرینورافی

امروزه علت های مختلفی سبب می شود که بسیاری از خانم ها مشتاق به انجام این عمل باشند.

ازمیان این علل می توان به مواردی نظیر:

• خانم هایی که دراثر زایمان های متعدد دچار شل شدگی در واژن خود شده اند
  • بالا رفتن سن
  • پاره شدن پرینه
  • تغییرات شدید وزنی
  • یبوست های مزمن و اختلالات روده ای
  • سابقه هیسترکتومی و یا عمل جراحی در آوردن رحم
  • شل بودن بافت های پرینه به دلایل مادرزادی و ژنتیکی

تاثیرات جراحی پرینورافی بر افزایش رضایت جنسی

غریزه ی جنسی یک میل طبیعی و مهم است، که امروزه مسئله ی کاربردی و مهمی در زندگی اجتماعی بخصوص زندگی شخصی افراد، محسوب می شود.

بعد از برقراری ارتباط جنسی و زایمان های متعدد طبیعی، مجرای واژن دچار تغییر در اندازه می شود که این عوامل، سبب گشاد شدن واژن و بروز مشکل در، اتساع آن می شود.

جلب رضایت شریک جنسی به منظور داشتن رابطه ی مطلوب و لذت بخش جنسی، امری حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین لذت بردن بانوان از برقراری رابطه ی جنسی، بیشتر تحت تاثیر عضلات کناری واژن، است.

انقباض عضلات پوبوکوکسیژئوس و ایسکیوکاورنوزا و بولبوکاورنوزا از علل حائز اهمیت در، ارگاسم بانوان محسوب می شود.

اگر این عضلات دچار شل شدگی و یا کشیدگی شده باشند، رضایت مندی جنسی و لذت از نزدیکی، مختل می شود.

با رفع این عوارض، بسیاری از مشکلات که در مقاربت و نزدیکی جنسی قرار دارد، رفع می گردد.

به همین منظور توصیه می شود، برای رفع مشکلات مجرای واژن و انجام عمل پرینورافی به کلینیک آلفا مراجعه کنید و اقدامات لازم را تحت نظر پزشک های متخصص و مجرب ، انجام دهید.

اقدامات لازم قبل از جراحی پرینورافی

• انجام تست پاپ اسمیر
  • عفونت های قارچی و باکتریال واژن، قبل از عمل جراحی درمان شوند.( این عمل از ایجاد احتمالی عفونت بعداز عمل جراحی جلوگیری به عمل می آورد.)
  • عدم بارداری (کسانی که باردار هستند و یا قصد بارداری تا سه ماه آینده را دارند، نباید این عمل را انجام دهند.)
  • با مشورت با پزشک مربوطه، حساسیت ها و بیماری های خاص دیگر را بررسی کنید.

عمل پرینورافی چگونه انجام می شود

این عمل سرپایی است و با کمک بیهوشی سبک عمومی و یا بی حسی موضعی صورت می پذیرد. معمولا مدت زمان این عمل کم بوده و بین نیم ساعت تا یک ساعت برآورد می شود.

دراین جراحی دیواره های پشتی واژن را به یکدیگر نزدیک می کنند و با کمک بخیه، عمل ترمیم در قسمت بیرونی واژن، انجام می شود.

دوران نقاهت این عمل کم بوده و بیماران 3 روز بعد از انجام جراحی ، می توانند فعالیت های روزانه ی خود را انجام دهند.

( باید توجه داشت: برقراری رابطه ی جنسی در دوران نقاهت توصیه نمی شود، مطلوب است اولین رابطه ی جنسی ، 27 روز بعد ازعمل جراحی  صورت گیرد.)

دردهای عضلانی بعد از عمل، مختصر و خفیف است که، با مصرف داروهای مناسب و تجویز شده توسط پزشک مربوطه رفع می گردند.

اگر عمل جراحی به صورت درست و زیر نظر پزشک متخصص و مجرب صورت گیرد، نتایج رضایت بخش و مفیدی را به همراه خواهد داشت.

دیگر خدمات مرکز جراحی آلفا عبارتست از :

جراحی زیبایی واژن

لابیاپلاستی